Πέμπτη 2 Οκτωβρίου 2014

Αποπειράθηκε να αυτοκτονήσει με ποντικοφάρμακο

Αποπειράθηκε να αυτοκτονήσει με ποντικοφάρμακο

Στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο της Πάτρας νοσηλεύεται ένας 46χρονος άνδρας, ο οποίος επιχείρησε να βάλει τέλος στη ζωή του σήμερα τα ξημερώματα.


Σύμφωνα με τις πληροφορίες που μεταδίδει το patrastimes.gr, ο 46χρονος ήπιε ποντικοφάρμακο γύρω στις 03:30 τα ξημερώματα.


Λίγο αργότερα τον αντιλήφθηκαν οι δικοί του και τον μετέφεραν στο νοσοκομείο.







from ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ - toxwni.gr http://ift.tt/ZuD2W6

via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου