Στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο της Πάτρας νοσηλεύεται ένας 46χρονος άνδρας, ο οποίος επιχείρησε να βάλει τέλος στη ζωή του σήμερα τα ξημερώματα.
Σύμφωνα με τις πληροφορίες που μεταδίδει το patrastimes.gr, ο 46χρονος ήπιε ποντικοφάρμακο γύρω στις 03:30 τα ξημερώματα.
Λίγο αργότερα τον αντιλήφθηκαν οι δικοί του και τον μετέφεραν στο νοσοκομείο.
from ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ - toxwni.gr http://ift.tt/ZuD2W6
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου