Τρίτη 27 Σεπτεμβρίου 2016

Ολοκληρώθηκε το συλλαλητήριο στο Σύνταγμα - Ανοίγουν σταδιακά οι δρόμοι

Ολοκληρώθηκε το συλλαλητήριο στο Σύνταγμα - Ανοίγουν σταδιακά οι δρόμοι
  Ολοκληρώθηκε το συλλαλητήριο που οργάνωσε η ΑΔΕΔΥ κατά της δημιουργίας του Υπερταμείου και των ιδιωτικοποιήσεων με αφορμή τη συζήτηση του πολυνομοσχεδίου με τα προαπαιτούμενα στη Βουλή. Ανοίγουν σταδιακά οι…

Στη συγκέντρωση συμμετείχαν και οι εργαζόμενοι στην ΕΥΔΑΠ

 



from ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ - toxwni.gr http://ift.tt/2d71O8J
via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου