"Είχαμε πει από την αρχή ότι στόχος των προληπτικών ελέγχων δεν είναι να κλείσουμε τις επιχειρήσεις, είναι να περάσουμε το μήνυμα του παραδειγματισμού και είναι να προστατεύσουμε τον υγιή ανταγωνισμό", σημείωσε προσθέτοντας ότι "πλέον οι έλεγχοι δεν έγιναν από ντόπιους ελεγκτές, έγιναν από ελεγκτές άλλων περιοχών κι αυτό ήταν η μεγάλη μας επιτυχία".
Αυτό, όπως εξήγησε ο κ. Πιτσιλής, είχε ως αποτέλεσμα να πάμε σε μεγάλες παραβάσεις, να επιβληθούν πρόστιμα σε περιπτώσεις που άλλες χρονιές δεν το είχε διανοηθεί κανείς.
Όταν η Μύκονος είχε υπέρβαση στόχου γύρω στο 80% τον Ιούλιο και 170% τον Αύγουστο σημαίνει ότι κάτι άλλαξε. Το ίδιο και για την Σαντορίνη, για την Ρόδο, ανέφερε χαρακτηριστικά.
Όπως ανακοίνωσε ο κ. Πιτσιλής, πολύ σύντομα θα ξεκινήσουν οι έλεγχοι και σε επαγγελματικές ομάδες που εμφανίζουν μεγάλη παραβατικότητα, όπως οι ελεύθεροι επαγγελματίες, γιατροί, δικηγόροι ενώ εξήρε τις δράσεις της ΓΓΔΕ για τα τουριστικά καταλύματα.
"Οι προληπτικοί έλεγχοι δε σταματούν, δε θα σταματήσουν. Θα επεκταθούν και θα υπάρχουν ειδικά αν θέλετε επιχειρησιακά σχέδια για ομάδες και κατηγορίες επαγγελμάτων που εμφανίζουν μεγάλη παραβατικότητα", σημείωσε.
Τέλος ο κ. Πιτσιλής ξεκαθάρισε ότι δεν αντιμετωπίζει κανένα πρόβλημα στη συνεργασία με κυβερνητικά στελέχη. "Ανεξαρτησία σημαίνει ότι λειτουργούμε με βάση συγκεκριμένες αρχές. Διαφάνεια, ισονομία, φορολογική δικαιοσύνη, αξιοκρατία και μόνο με αυτά. Από εκεί και πέρα δεν είναι κρατίδιο η ΓΓΔΕ, εφαρμόζει τη φορολογική πολιτική της εκάστοτε κυβέρνησης. Αυτός είναι ο ρόλος της θεσμικά. Είναι φορολογική διοίκηση. Είναι διακριτό πράγμα από τη φορολογική πολιτική. Άρα λοιπόν αν ο καθένας κατανοήσει τον ρόλο του, δε νομίζω ότι θα υπάρχει κάποιο πρόβλημα. Εγώ πάντως μέχρι στιγμής δεν αντιμετωπίζω κάτι τέτοιο σε κανένα επίπεδο και οφείλω να το πω", τόνισε.
from ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ - toxwni.gr http://ift.tt/2d71KWx
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου