Στη σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε με θέμα τη «Νησιωτικότητα και τη Νησιωτική Πολιτική», κατατέθηκε παράλληλα πλήθος προτάσεων «οι οποίες θα αποτελέσουν τη βάση για τη διαμόρφωση ενός ολοκληρωμένου κυβερνητικού σχεδίου δράσης που θα στοχεύει στη βελτίωση της καθημερινής ζωής των κατοίκων των νησιών και στην ενίσχυση της περιφερειακής ανάπτυξης». Όπως επίσης αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση της αντιπροεδρίας της κυβέρνησης, η διαμόρφωση του εν λόγω σχεδίου θα λαμβάνει υπόψη την ιδιαιτερότητα που δημιουργεί η φυσική θέση των νησιών και τα προβλήματα που αυτή δημιουργεί στην παροχή βασικών υπηρεσιών, καθώς και τις ανισότητες που εντοπίζονται μεταξύ των νησιών.
Στο πλαίσιο αυτό, συγκροτήθηκε άτυπη συντονιστική ομάδα εργασίας που θα προχωρήσει ταχύτατα στην επεξεργασία των προτάσεων που κατατέθηκαν στη σημερινή σύσκεψη, με στόχο εντός του φθινοπώρου να ανακοινωθεί η πρώτη δέσμη κυβερνητικών μέτρων που θα αντιμετωπίζει τα πιεστικά προβλήματα των νησιωτών.
from ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ - toxwni.gr http://ift.tt/2acV1XK
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου