Τρίτη 28 Ιουνίου 2016

Νωαίνα: Έδειξε τα οπίσθιά της και αποχώρησε από το X-Factor!

Νωαίνα: Έδειξε τα οπίσθιά της και αποχώρησε από το X-Factor!
  Με ανοιχτό το στόμα έμειναν άπαντες στο X- Factor από την απίστευτα προκλητική κίνηση της Νωαίνα η οποία χωρίς να διστάσει κατέβασε το παντελόνι της και αποκάλυψε στην κάμερα…

Το περιστατικό συνέβη όταν η Κύπρια παίκτρια ρωτήθηκε από την Ευαγγελία Αραβανή πού έχει κρύψει το μουστάκι της. Τότε εκείνη και χωρίς δεύτερη σκέψη, γύρισε την πλάτη της στις κάμερες, κατέβασε το παντελόνι της και άφησε να φανούν τα οπίσθιά της.

Η Νωαίνα που εκτός από τη φωνή της έχει γίνει γνωστή και για το μουστάκι της είχε αποκαλύψει την ιστορία που κρύβεται πίσω από αυτό: «Πέθανε ο πατέρας μου και τώρα φοράω εγώ τα παντελόνια και για τους δυο και τον έχω φέρει μαζί μου με τον τρόπο, που εγώ ξέρω να το κάνω. Που είναι μέσα από αυτό όλο».

Τι έγινε στο παιχνίδι - Αποχώρησε η Νωαίνα

Το όγδοο live του Χ Factor τελείωσε και η μάχη ανάμεσα στους πέντε εναπομείναντες παίκτες κρίθηκε στη λεπτομέρεια. Και οι πέντε διαγωνιζόμενοι άκουσαν τα καλύτερα από την κριτική επιτροπή. Την τελευταία τους μάχη έδωσαν η Νωαίνα και ο Ανδρέας Λέοντας και εκείνη που δεν κατάφερε τελικά να πάρει το εισιτήριο του ημιτελικού ήταν η Νωαίνα.

protothema.gr

 



from ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ - toxwni.gr http://ift.tt/291zek4
via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου