Παρασκευή 27 Μαΐου 2016

Γιόσκα Φίσερ: Τέλος η συζήτηση για Grexit

Γιόσκα Φίσερ: Τέλος η συζήτηση για Grexit
  Η συζήτηση για το Grexit έχει λήξει, εκτίμησε ο πρώην αντικαγκελάριος της Γερμανίας, Γιόσκα Φίσερ, κατά τη διάρκεια ομιλίας του σε συνέδριο του Economist, στην Αθήνα.
«Ο κόσμος αλλάζει, όχι μόνο σε πολιτικό επίπεδο αλλά και σε τεχνολογικό και σε οικονομικό, οι βασικές δομές δηλαδή μεταβάλλονται, μετατοπίζονται. Η Ευρώπη από την πλευρά της έχει τη δικιά της κρίση να αντιμετωπίσει. Άρα οι Ευρωπαίοι πρέπει να είμαστε πολύ προσεκτικοί, να μη χάσουμε το τραίνο. Ουδείς στον 21ο αιώνα θα ενδιαφερθεί για τα δικά μας συμφέροντα. Αν οι Ευρωπαίοι δεν μείνουμε ενωμένοι, αν δεν διορθώσουμε τα προβλήματά μας, αν δεν αποτελέσουμε κομμάτι αυτής της αλλαγής, τότε οι άλλοι θα το πράξουν αυτό και εμείς θα είμαστε οι χαμένοι της υπόθεσης».

«Η συμφωνία, η οποία επετεύχθη μεταξύ των θεσμών και της Ελλάδας είναι μια καλή συμφωνία, νομίζω ότι ανοίγει μία πόρτα. Μετά το 2018 τα στοιχεία της θα συνδυασθούν στο πλαίσιο μιας μακροπρόθεσμης συμφωνίας».

«Αισθάνομαι επίσης ότι θα υπάρξει και μια αλλαγή στη χώρα μου. Ξαφνικά πολλοί συνειδητοποίησαν τη στρατηγική σημασία της Ελλάδας, η οποία δεν αποτελούσε επιχείρημα κατά τη διάρκεια της χρηματοοικονομικής κρίσης. Ουσιαστικά τα σύνορά σας συμπίπτουν με τα εξωτερικά σύνορα της Ευρώπης. Δεν μπορούμε να διορθώσουμε το πρόβλημα της πίεσης από τις μεταναστευτικές ροές στην κάθε χώρα. 'Η θα το κάνουμε όλοι μαζί ή θα πληρώσουμε όλοι ένα πολύ υψηλό τίμημα».



from ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ - toxwni.gr http://ift.tt/1TJ3UZx
via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου