Σάββατο 28 Μαΐου 2016

Ολ. Γεροβασίλη: Η περίοδος σταθερότητας και ανάκαμψης έχει ήδη ξεκινήσει

Ολ. Γεροβασίλη: Η περίοδος σταθερότητας και ανάκαμψης έχει ήδη ξεκινήσει
Η περίοδος σταθερότητας και ανάκαμψης έχει ήδη ξεκινήσει, διαμήνυσε η κυβερνητική εκπρόσωπος, Όλγα Γεροβασίλη, απαντώντας στα «πυρά» του Κυριάκου Μητσοτάκη, στη διάρκεια της συνεδρίασης της Πολιτικής Επιτροπής της Ν.Δ.

«Είναι τουλάχιστον προκλητικό να υποδύεται ο κ. Μητσοτάκης τον πολιτικό που εμφανίστηκε μόλις εχθές πάνω στην γη, με μοναδικό του σκοπό να υπερασπιστεί τους αδύναμους και το δημόσιο συμφέρον» σχολίασε η κ. Γεροβασίλη και πρόσθεσε:

«Αποτελεί έκφραση αισθήματος ήττας η οργή που εκδηλώνει για το γεγονός ότι η αξιολόγηση έκλεισε, και μια περίοδος πολιτικής σταθερότητας και οικονομικής ανάκαμψης έχει ήδη ξεκινήσει»

«Του ευχόμαστε δύναμη και κουράγιο, γιατί η παραμονή του στην αντιπολίτευση θα είναι μακρά», κατέληξε.



from ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ - toxwni.gr http://ift.tt/1TLbpCq
via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου