Παρασκευή 27 Μαΐου 2016

Στο Αττικό Νοσοκομείο 80 άτομα με οξεία τροφική δηλητηρίαση!

Στο Αττικό Νοσοκομείο 80 άτομα με οξεία τροφική δηλητηρίαση!
Με οξεία τροφική δηλητηρίαση προσήλθαν στο νοσοκομείο «Αττικόν» 80 μετανάστες (άνδρες, γυναίκες, παιδιά) από τον χώρο φιλοξενίας του Πειραιά.

Τελικά, κρίθηκε απαραίτητο να εισαχθούν για περαιτέρω νοσηλεία έξι ενήλικες και 13 παιδιά και οι υπόλοιποι εξήλθαν με τις απαραίτητες οδηγίες.

«Για την άμεση διαχείριση των ασθενών εκκενώθηκε η Μονάδα Βραχείας Νοσηλείας, έγινε η αναγκαία ιατροφαρμακευτική φροντίδα και δόθηκαν οι απαραίτητες οδηγίες σε όσους από τους ασθενείς εξήλθαν από το νοσοκομείο», αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση.



from ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ - toxwni.gr http://ift.tt/1P3CA9G
via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου