Σε εξέλιξη βρίσκεται από το πρωί επιχείρηση επαναπροώθησης 12 μεταναστών με το καταμαράν «NAZLI» από τη Μυτιλήνη προς το Δικελί,
στο πλαίσιο της συμφωνίας που υπεγράφη μεταξύ της Ευρωπαϊκής Ένωσης και της Τουρκίας.
Σύμφωνα με πληροφορίες, οι περισσότεροι από αυτούς ζήτησαν μόνοι τους να επιστρέψουν στα τουρκικά παράλια λόγω των προβλημάτων που προέκυψαν, καθώς πλέον αδυνατούν να συνεχίσουν το ταξίδι τους προς την Ευρώπη εξαιτίας των κλειστών συνόρων.
Τη Μεγάλη Τετάρτη θα απελαθούν οικειοθελώς ακόμη 12 Σύροι μετανάστες.
Πηγή: lesvosnews.gr
from ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ - toxwni.gr http://ift.tt/1YRtwVd
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου