Δευτέρα 28 Μαρτίου 2016

ΤΡΑΓΙΚΟ – Ένιωσε αδιαθεσία, βγήκε σε παράδρομο της ΕΟ Τρικάλων-Ιωαννίνων και πέθανε μέσα στο αυτοκίνητό του

ΤΡΑΓΙΚΟ – Ένιωσε αδιαθεσία, βγήκε σε παράδρομο της ΕΟ Τρικάλων-Ιωαννίνων και πέθανε μέσα στο αυτοκίνητό του
Η νεκροψία νεκροτομή αναμένεται να ρίξει "φως" στα αίτια του αιφνίδιου θανάτου.

Νέα τραγωδία για τα Τρίκαλα με ακόμη έναν νέο άνθρωπο να φεύγει από την ζωή αιφνιδιαστικά.

Όπως αποκαλύπτει το trikalanews.gr , πριν λίγη ώρα ΙΧ επιβατικό αυτοκίνητο που κινούνταν στην ΕΟ Τρικάλων Ιωαννίνων, στο ύψος του Τελωνείου, και οδηγούσε 59χρονος, βγήκε σε παράδρομο της οδού, καθώς ο οδηγός δήλωσε στον συνεπιβάτη ότι νιώθει αδιαθεσία και μέσα σε ελάχιστα λεπτά εξέπνευσε.

Στο σημείο έσπευσε περιπολικό της Τροχαίας Τρικάλων και ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ, που μετέφερε τον άτυχο 59χρονο στο Νοσοκομείο , όπου η νεκροψία νεκροτομή αναμένεται να ρίξει "φως" στα αίτια του αιφνίδιου θανάτου.

Πηγή: trikalanews



from ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ - toxwni.gr http://ift.tt/1PAuXRl
via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου