Η οδηγία για τη νιτρορρύπανση έχει τεθεί σε ισχύ από το 1991 αλλά η Ελλάδα δεν έχει ακόμη ορίσει έναν αριθμό περιοχών που είναι ευάλωτες στη νιτρορρύπανση και δεν έχει…
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ανακοίνωσε σήμερα ότι παραπέμπει την Ελλάδα στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο, επειδή δεν λαμβάνει μέτρα για την αποτελεσματική αντιμετώπιση της ρύπανσης των υδάτων από νιτρικές ενώσεις.
Αν και η οδηγία για τη νιτρορρύπανση έχει τεθεί σε ισχύ από το 1991, η Ελλάδα δεν έχει ακόμη ορίσει έναν αριθμό περιοχών που είναι ευάλωτες στη νιτρορρύπανση, και δεν έχει ακόμη θεσπίσει μέτρα για την αποτελεσματική καταπολέμηση της ρύπανσης από νιτρικές ενώσεις στις εν λόγω ζώνες, αναφέρει στο παραπεμπτικό της η Επιτροπή.
from ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ - toxwni.gr http://ift.tt/1RqE1fJ
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου