Ο Δήμος της Νέας Σμύρνης, όπου επρόκειτο να φιλοξενηθεί η διοργάνωση, αρνήθηκε τελικά να παραχωρήσει το Δημοτικό κολυμβητήριο της πόλης, εξαιτίας του φόβου πρόκλησης επεισοδίων μεταξύ οπαδών του Ολυμπιακού και του Παναθηναϊκού, που έχουν κληρωθεί αντιμέτωποι στον ημιτελικό.
Πληροφορίες που έκαναν λόγο για «ραντεβού» οπαδών των δύο «αιωνίων» στα στενά της Νέας Σμύρνης, καθώς και για εμπλοκή των οργανωμένων «Πανθήρων» του Πανιωνίου, ανάγκασαν τη Δημοτική Αρχή να υπαναχωρήσει στη συμφωνία που είχε κάνει με την Ομοσπονδία, με συνέπεια το φάιναλ-φορ να μείνει «άστεγο», ενώ όλες οι εναλλακτικές λύσεις που εξετάστηκαν δεν ευδοκίμησαν, για διάφορους λόγους.
Κατόπιν αυτών, πραγματοποιήθηκε σύσκεψη του προέδρου της ΚΟΕ Δημήτρη Διαθεσόπουλου, του αντιπροέδρου Γιώργου Κατσαρού και του ταμία Ηλία Ξιάρχου με εκπροσώπους των τεσσάρων σωματείων (Ολυμπιακός, Παναθηναϊκός, Βουλιαγμένη, Εθνικός), όπου αποφασίστηκε η αναβολή του φάιναλ-φορ και η μετάθεσή του για το διήμερο 27-28 Μαΐου, σε τόπο που θα αποφασιστεί αργότερα.
from ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ - toxwni.gr http://ift.tt/1WO6nlw
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου