στη συζήτηση για την Προετοιμασία της Διάσκεψης Κορυφής G7 που θα πραγματοποιηθεί 7 - 8 Ιουνίου, ανέφερε:
«Κύριε Αντιπρόεδρε της Κομισιόν - και απευθύνομαι και στα άδεια έδρανα του Συμβουλίου, η ατζέντα είναι πλήρης. Το βασικό ερώτημα όμως είναι: η επόμενη Σύνοδος των G7 θα πάρει κάποιες αποφάσεις ή θα καταλήξει σε ένα ανώδυνο ευχολόγιο; Γιατί απ' ό,τι φαίνεται, η παγκόσμια οικονομία αλλά και η ευρωπαϊκή οικονομία, δεν πήραν τα μαθήματα από τη μεγάλη κρίση του 2008-2009.
Τι έγιναν αυτές οι υποσχέσεις για τη μεταρρύθμιση του χρηματοπιστωτικού συστήματος, έτσι ώστε να υπηρετεί την ανάπτυξη και τις κοινωνίες και όχι τον καπιταλισμό-καζίνο;
Πού είναι τα παγκόσμια μέτρα φορολογικών κανόνων που θα καταπολεμούν την τεράστια φορολογική απάτη και φοροδιαφυγή των μεγάλων πολυεθνικών εταιριών; Ακόμη και το ΔΝΤ σημειώνει ασθενική επενδυτική δαπάνη, ανισόμετρη οικονομική ανάπτυξη, τον κίνδυνο του αποπληθωρισμού - και η ευρωπαϊκή οικονομία είναι ασθενικός κρίκος μέσα στην παγκόσμια οικονομία...
Το Διεθνές Γραφείο Εργασίας (ILO) αποδεικνύει με μελέτες ότι η πλήρης απορρύθμιση των εργασιακών σχέσεων δεν βοήθησε ούτε στη μείωση της ανεργίας, ούτε στην ενίσχυση της ζήτησης, ούτε στην ανάπτυξη.
Αυτά που σωστά επεσήμανε ο ΓΓ των Ηνωμένων Εθνών, Μπαν Κι Μουν, για τη μετανάστευση και το περιβάλλον, θα μετατραπούν αυτή τη φορά σε αποφάσεις, σε δράσεις, σε μετρήσιμα αποτελέσματα; Ή θα περιοριστούμε απλώς σε ανώδυνες ευχές; Αυτό είναι το κρίσιμο ζήτημα και ελπίζω στις βαλίτσες σας, ο κ. Γιούνκερ και ο κ. Τουσκ, επιστρέφοντας από τη Βαυαρία, να φέρετε αποτελέσματα και όχι απλώς ευχές. Σας ευχαριστώ».
from ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ - toxwni.gr http://ift.tt/1Bpr1xo
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου