Ξεκάθαρο μήνυμα στους Γερμανούς φορολογούμενους έστειλε ο αναπληρωτής υπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης Γιώργος Κατρούγκαλος, τονίζοντας ότι αν η Ελλάδα φύγει από το ευρώ, τότε κανείς δεν θα πάρει τίποτα.
Μιλώντας στην γερμανική εφημερίδα Bild ο κ. Κατρούγκαλος προειδοποίησε ευθέως τους Γερμανούς ότι: «Κανείς, συμπεριλαμβανομένων και των Γερμανών, δεν θα πάρει τίποτα αν η Ελλάδα χρεοκοπήσει».
Ο κ. Κατρούγκαλος τόνισε ότι πρέπει να γίνει αναδιάρθρωση του ελληνικού χρέους αλλά αρνήθηκε ότι οι Γερμανοί φορολογούμενοι θα πρέπει να επωμίζονται βάρη για την Ελλάδα.
«Η ΕΚΤ θα πρέπει να ξεκινήσει την αναδιάρθρωση και να αρχίσει την εκτύπωση χρήματος» επεσήμανε.
newsbeast
from ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ - toxwni.gr http://ift.tt/1yt09KW
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου