Πέμπτη 2 Οκτωβρίου 2014

Αμπιντάλ: «Θα το ξεπεράσουμε»

Αμπιντάλ: «Θα το ξεπεράσουμε»

Βέβαιος πως ο Ολυμπιακός θα καταφέρει να ξεπεράσει την ήττα από τη Μάλμε και θα κοιτάξει μπροστά εμφανίστηκε ο Ερίκ Αμπιντάλ.


Ο Γάλλος κεντρικός αμυντικός με δήλωσή του στον προσωπικό του λογαριασμό στο τουίτερ, έδωσε το σύνθημα για την αντεπίθεση.


Επίσης, αναφέρθηκε και στους οπαδούς του Ολυμπιακού, μαζί με τους οποίους μπορεί η ομάδα να ανατρέψει την κατάσταση.


«Θα το ξεπεράσουμε, παρότι ήταν σκληρό παιχνίδι. Έχουμε πολλά ακόμα να δώσουμε έχοντας δίπλα μας τους οπαδούς μας», έγραψε χαρακτηριστικά.







from ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ - toxwni.gr http://ift.tt/1E3PwDR

via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου