Στόχος του Συνεδρίου, όπως ανέφερε ο Δημήτρης Καζάκης, είναι να δημιουργηθεί σύντομα ένα κοινό μέτωπο για την ανατροπή της υπάρχουσας πολιτικής κατάστασης των χαρατσιών και των μνημονίων.
«Δεν μπορεί ο πολίτης να πηγαίνει στην κάλπη φοβισμένος», είπε «πρέπει να υπάρξει κάλπη ελπίδας και αισιοδοξίας».
Στο συνέδριο που άρχισε σήμερα και θα διαρκέσει μέχρι τις 28 Σεπτεμβρίου δίνουν το «παρών» μέλη από όλες τις αντιμνημονιακές δυνάμεις αφού το πιο σημαντικό, όπως αναφέρουν στελέχη της πολιτικής γραμματείας, είναι να υπάρξει συσπείρωση για να επωφεληθούν οι Έλληνες πολίτες που ταλαιπωρούνται από τη λαίλαπα των μνημονίων.
Τις επόμενες μέρες στο Συνέδριο έχουν κληθεί να μιλήσουν προσωπικότητες από διάφορους χώρους με κύριο γνώμονα το συμφέρον της πατρίδας.
Στο βήμα σήμερα ανέβηκε και ο δήμαρχος της Καλλιθέας που μίλησε για τα προβλήματα που υπάρχουν στον τόπο ενώ το λόγο πήραν και στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ και των ΑΝ.ΕΛ. που αναφέρθηκαν στην ανατροπή.
from ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ - toxwni.gr http://ift.tt/1Cp7Vco
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου