Το νοσοκομείο, λοιπόν, ανοίγει μπαρ στις εγκαταστάσεις του, έτσι ώστε οι ασθενείς που βρίσκονται στο τελευταίο στάδιο της ζωής του να μπορούν να απολαύσουν ένα ή και δύο ποτηράκια κρασί, υπό την επιτήρηση των γιατρών.
«Γιατί να αρνούμαστε τις επίγειες απολαύσεις σε εκείνους που βρίσκονται στο τέλος της ζωής τους; Τίποτα δεν δικαιολογεί μια τέτοια απαγόρευση», σημειώνει σε ανακοίνωσή του το νοσοκομείο, σύμφωνα με το Reuters.
Οι ασθενείς θα μπορούν να διασκεδάσουν και να ξεφύγουν από τη δύσκολη καθημερινότητα, με τη βοήθεια και ειδικά εκπαιδευμένου προσωπικού που θα στηρίζουν και θα ενθαρρύνουν τους αρρώστους και τις οικογένειές τους.
Άλλωστε, το κρασί, σύμφωνα με πολλές έρευνες, είναι καλό όχι μόνο για το θυμικό, αλλά και για την υγεία του ανθρώπου!
from ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ - toxwni.gr http://ift.tt/1uSYHVD
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου